About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 28 juli 2010

Werk in uitvoering!!

Hallo,

Even een kort berichtje. Ik heb eindelijk een programma gevonden waarmee ik kan knutselen aan mijn blog in een taal die ook ik begrijp :-D Maar aangezien het inmiddels kwart over 12 is en de wekker alweer rond 5 uur gaat, stop ik er voor nu mee. Mijn blog is nu dus een grote puinhoop. Ik hoop hier donderdag weer uitgebreid de tijd voor te hebben om alles uit te vogelen. En dan in ieder geval dat lelijke trial trial trial weg te krijgen.

Mijn excuses!!!

Groetjes,
Melanie

1 reacties:

Unknown zei

Nou, het lijkt al weer heel wat! Het komt vast goed...geduld is een schone zaak, zeggen ze toch!
Leuk van die Copic workshop, ik wil zelf ook graag, maar Heesch vind ik net wat te ver. Ik hou de Copic agenda in de gaten!

Fijne vakantie!

Blessings!