About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 1 juli 2010

Lois & Anne

Goedemorgen,

De afgelopen dagen heb ik weer tijd gehad om 2 lay-outs te maken. Op de bovenste lay-out vind je een foto van Lois, een ontzettend lief meisje (en ondeugend ;-)). Deze lay-out heb ik ingestuurd voor Challenge 6 van Scrappers-Challenge-Blog. Ik heb hier eigenlijk alleen maar cardstock voor gebruikt, de foto nodigde er gewoon voor uit om rood/wit/blauw en oranje te gebruiken.

Op deze lay-out staat Anne, het tweelingzusje van Lois. Deze lay-out heb ik gemaakt voor Challenge 10 van Scraptalk Challenges. Anne is ook al zo'n lief en ondeugend meisje ;-) Ik heb hiervoor papier gebruikt van oa Cosmo Cricket, Little Yellow Bicycle en Imaginisce. Een aantal dingen heb ik uitgesneden met de Slice, en ik heb er een aantal bloemen opgeplakt die ik van Daniella heb gehad.


Nog even een foto van beide pagina's bij elkaar;


Tot de volgende keer,

Melanie

2 reacties:

Unknown zei

Ze zijn leuk geworden, Mel!!

En de bloemetjes waren van Prima Marketing.

Blessings,

Daniëlla

celia zei

Hey wat leuk je mooie LO te mogen bewonderen op het STC-blog!Heel veel liefs,Celia.