About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 18 juli 2010

Vakantie!!!

Heey,

Wat een warme dag was het vandaag weer! Doet mij altijd denken aan mijn favoriete vakantieland; Griekenland! Ik vind het daar een stuk prettiger dan in Nederland, qua temperatuur ;-)
Voor in mijn Book of Me vormt deze pagina, vanzelfsprekend, de letter G. Ik probeer echt een album over mezelf te maken, komen nog veel lay-outs aan met foto's van toen ik nog een sgattig klein meisje was. En ik vond dat een pagina over mijn favoriete vakantieland daarin niet mocht ontbreken.

 Voor de pagina heb ik de volgende materialen gebruikt: Papier van Cosmo Cricket (Delovely) en oranje cardstock. Cardstock stickers van Paper House en foto's gemaakt door mijn stiefpaps! De letters en hartje heb ik uitgesneden met de Slice (designcard: Basics).

Zoals je op de linkerpagina kunt zien ben ik al drie keer op vakantie geweest naar Griekenland (tweemaal naar Kreta en eenmaal naar Zakynthos) en ik hoop zeker nog eens terug te keren, vandaar dat ik voor een vierde jaartal met vraagtekens heb gekozen.

Voor mijn Book of Me heb ik nu de volgende letters gescrapt;
A - A Day Out
F - My Future is in Jesus!
G - Griekenland
N - Nature

Het valt nog best tegen om bij iedere letter iets te bedenken. Het lijkt wel of ik bij sommige letters wel 5 creaties kan bedenken, en bij de andere maar 0. Ik hoop dat er deze week nog meer nieuwe pagina's volgen, maar ik heb ook nog een aantal kaartjes te maken. Dus in ieder geval geen gebrek aan scrapwerk, nu de juiste tijd nog vinden ;-)

Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan het lezen van mijn blog en tot de volgende keer!

Groetjes, Melanie

1 reacties:

Unknown zei

Ziet er weer leuk uit, Mel. Leuk idee om een spread te maken van je favo land (ben zelf ookit naar Samos geweest en teer daar nog steeds op :D)
Vind de foto's van je stiefpaps ook prachtig, leuke gedaan, zo 4 naast elkaar!

Bless you en scrapze van de week!

Daan