About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 9 juli 2010

Nynke

Hallo,

Vandaag is Nynke weer gezellig wezen knutselen, en zij heeft deze 2 prachtige werkstukjes gemaakt. Het eerste is een lay-out, met daarop een foto van Nynke. Zij heeft daarvoor roze cardstock en papier van Hippity Hoppity gebruikt. Verder heeft ze het versierd met bloemen, letters en een stukje kant.


Ook heeft zij nog deze kaart gemaakt, met daarop een stempelafdrukje van een meisje. Deze heeft ze ingekleurd met potlood, en vervolgens op de kaart geplakt. Onder het plaatje zit nog een lintje, en de bloemen heeft zij bewerkt met Glimmermist.


Het is wel duidelijk dat deze dame veel knutsel-talent heeft!!!

Groetjes,
Melanie en Nynke

2 reacties:

Unknown zei

Dat ziet er goed uit, zeg!
Doe je de complimentjes aan Nynke? En wat een gave foto, trouwens! Stoere meid op eem squad! Ha ha!!! Gweldig!!

Liefs xx

rg.kappen zei

Leuk geworden zeg!! Mijn complimenten!