About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 12 mei 2010

Talent!

Hoi hoi,

Vanmiddag heb ik gezellig gescrapt met mijn (kerk)-vriendinnetje Nynke!
En ze is een natuurtalent!!! :-D Onderstaande scrap is door haar gemaakt en
zo'n vrolijke lay-out verdient natuurlijk wel een plaatsje op
mijn blog (en een applausje).

Het papier is van de Hippity Hoppity lijn van We R Memory Keepers en verder heeft ze vooral heel veel bloemen gemaakt met de Slice en allerlei kleurtjes cardstock.

Ik vind het in iedere geval mooi geworden, en jullie???


Ik zal ook snel weer iets van mijn eigen werk online zetten
Doeii

1 reacties:

Unknown zei

Wow, dat heeft Nienke zeker mooi gedaan!!
Ik was al een tijdje niet op jouw blog geweest, maar je hebt er weer leuke dingen opgezet!
En ik zie dat de Glimmermist jou ook te pakken heeft gekregen??!

Blessings,

Daan