About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 4 mei 2010

Project voor op slaapkamer

Heey,

Ik had al een hele tijd het plan in gedachte om een poster te scrappen voor op mijn slaapkamer. Aangezien ik nog niet zo heel lang in mijn huisje woon, kunnen sommige plekjes nog wel wat aankleding gebruiken. Mijn wens was dat er op de poster iets te staan kwam wat mij er iedere dag als ik wakker word aan herinneren zou dat er 1 iemand is die mij nooit in de steek laat. Twee weken geleden kwam ik onderstaande tekst tegen (je kunt deze terugvinden in Filippenzen 4:13) en toen was het raak! Dit moest op mijn poster komen te staan, met de nadruk op het woordje Christus!

Diverse personen hebben mij er eindeloos op gewezen dat Jezus er voor mij is, in goede en slechte tijden. Dat ik bijzonder, en geliefd ben door Hem. En eigenwijs als ik ben, nam ik dat niet altijd even gemakkelijk aan (voor hun die dit lezen, bedankt voor het volhouden!). Ik hoop voor mezelf dat dit weer een stap in de goede richting is. Ik ben in staat alles te doen door HEM!

De gebruikte materialen zijn; een groot vel wit papier, diverse kleuren cardstock en mijn Slice!





Alles wat me nu nog rest is een stevige plaat kopen, en de boel ophangen in mijn slaapkamer!

Groetjes,
Melanie

1 reacties:

rg.kappen zei

Hey, T`is echt super geworden he!!