About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 28 mei 2010

Book of Me + Reminder

Hallo,

En nog een nieuwe pagina voor in mijn Book of Me! Deze keer heb ik gekozen voor de letter F van Future. Om precies te zijn; My Future is in Jesus!

Deze lay-out is eigenlijk het tegenovergestelde van de pagina met de Letter N. Daar maakte ik gebruik van 1 kleur, en hier heb ik juist een aantal felle kleurtjes bij elkaar gezocht. Daar was het meer gericht op de foto's en hier is het gericht op de tekst (helaas wat moeilijk te lezen op foto). Links en rechts vind je twee belangrijke gebeurtenissen in mijn leven. Op 5 maart 2008 koos ik ervoor om Jezus aan te nemen als mijn verlosser. En op 4 januari 2009 heb ik me laten dopen!

De tekst in het midden, is die van de welbekende Liefdesbrief. De tekst van deze brief kun je vinden op http://www.ikzoekgod.nl/ en dan de tab; een brief voor jou! Veel leesplezier.


EN nog even een REMINDER!!!! Je hebt nog 24 uur de tijd om je op te geven (vriend te worden van) voor de GIVE-AWAY van Daniella. Kijk allemaal ff op haar blog, want deze is zo mooi! ;-)



En ik ben aan het uitproberen met het indelen van mijn berichten die ik plaats. Hoop dat jullie het leuk vinden!
Tot de volgende keer,

Groetjes
Melanie




0 reacties: