About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 26 mei 2010

N = Nature

Goedemorgen,

Een nieuwe pagina voor in mijn 'Book of Me' en het is geworden de N van Nature.

Ik heb er niet vaak de tijd voor, maar een wandeling over het strand, in het bos of gewoon met de honden in de omgeving gaan wandelen is altijd leuk!

Daarom heb ik ervoor gekozen om op deze pagina allemaal plaatjes uit de natuur te verwerken. De foto's zijn schitterend gemaakt door mijn stiefpaps ;-)

Op de foto's zie je een eend, lammetjes, bloemen, een zwaan en een waterkip.
Het materiaal wat ik gebruikt heb zijn drie kleuren cardstock, twee bloemetjes van Tim Holtz en mijn rand-pons van Martha Stewart!
Tot de volgende keer,
Melanie

1 reacties:

Unknown zei

Hey Mel,

leuk gedaan!Ziet er super strak uit! (zo netjes ;-))

Bless,