About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 18 april 2010

Nieuwe LO's & spulletjes

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen heb ik twee nieuwe lay-outs gescrapt, maar
helaas waren de batterijen van mijn camera leeg :-(. Dus ik ga zo
snel mogelijk naar de winkel om een oplader te kopen!

Verder ben ik vandaag in Heesch geweest, waar ik natuurlijk heel veel
mooie, leuke, nieuwe scrapspulletjes heb gekocht. Ook hiervan zal ik
zo snel mogelijk meer op mijn blog plaatsen, maar waar ik misschien
nog wel het meest trots op ben zijn mijn 4 nieuwe flesjes Glimmermist!!!

Tot snel!

0 reacties: