About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 29 april 2010

Middagje scrappen met mams!

Hey,

Afgelopen week heb ik samen met mijn moeder 2 kaartjes gescrapt voor challenge 5 van scraptalk challenges. Het is altijd gezellig om samen te scrappen, de hele tafel ligt dan vol spullen! Voor mij was het een grote uitdaging om een stempelafdruk in te kleuren, maar het is best aardig gelukt (al zeg ik het zelf).


Dit kaartje heb ik gemaakt!


Dit kaartje heeft mijn moeder gemaakt! :-D

Groetjes,
Melanie

3 reacties:

SCRAP TALK zei

Hoy Melanie,
Bedankt voor jullie deelname op ons STC-blog!
http://scrap-talk-challenges.blogspot.com/
Twee mooie kaartjes!
Fijne dag!
xxx
C.

celia zei

Wat leuk die kaartjes, het egeltje op de bloem is erg lief alsook Tilda met haar fiets!Blij je te mogen bewonderen op de ScrapTalkchallengesblog!Fingers crossed en misschien tot een volgende keer!Liefs,Celia.

miriam zei

Jullie hebben allebei leuke kaartjes gemaakt

liefs miriam