About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 5 april 2010

Mijn eerste blog!!!

Daar is tie dan! Mijn allereerste blog op het net! Ik wil hem vooral
gebruiken om mijn scrapwerk met jullie te delen, maar af en toe zal ik
ook een ander berichtje plaatsen. Alle tips/aanvullingen/kritiek zijn van
harte welkom, want ik ben nog aan het puzzelen hoe alles werkt.

Onderstaande pagina wordt de eerste in mijn eigen 'Book of me'.
Ik neus al een tijdje rond op verschillende blogs, en kreeg daar zoveel
inspiratie van dat ik er nu 1 voor mezelf aan het maken ben. De foto
die ik gebruikt heb komt uit een foto-album dat mijn opa voor me gemaakt heeft.
Op deze foto ben ik (schatting) 1 jaar oud, lief was ik toen nog he?!

Zowel het gebruikte papier als de bloem zijn van BasisGrey, de rub-on
is van Daisyd's en de titel heb ik gemaakt met de Slice. Als basis heb
ik een vel ColorCore Cardstock gebruikt.






Tot de volgende keer!


2 reacties:

Unknown zei

Ha Mel,

Gaaf hoor!!!!

blessings!

rg.kappen zei

Hai Melletje,

Echt leuk gedaan. Ga zo door!!!
Ben benieuwd naar je volgende scrapwerk.