About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 22 april 2010

A Day Out

Lieve mensen,

Je kunt mij geen groter plezier doen dan me een dag met een vrachtauto mee
te sturen (langer mag trouwens ook!!!). En daarom heb ik onderstaande foto
gebruikt voor mijn allereerste deelname aan een Challenge. En wel 1 van
Scraptalk Challenges! De opdracht was om een lay-out of project te maken
met onderstaande sketch, de kleurencombi roze/blauw/bruin en gebruik te
maken van veel bloemen. Dat laatste is me helaas niet helemaal gelukt, maar
voor een eerste inzending ben ik toch niet ontevreden.

Deze pagina krijgt tevens een plekje in mijn 'Book of Me' omdat vrachtauto's
absoluut een top 10 plekje krijgen in mijn leven. Al van kinds af aan ga ik mee
en over een paar jaar hoop ik er zelf 1 te mogen besturen.

Gebruikte materialen zijn; Papier van Freshprint Clothesline (Little Yellow
Bicycle) en veel cardstock. Het roze vel achter de foto is eigenlijk gewoon
een vel wit cardstock, maar dit heb ik bewerkt met roze en blauwe
glimmermist. Verder heb ik gebruik gemaakt van bloemetjes (geen idee
welk merk), een stukje lint en opnieuw letters gemaakt met The Slice.










Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groetjes,
Melanie



4 reacties:

SCRAP TALK zei

Hoy Melanie,
Bedankt voor je deelname op het STC-blog! Mooie lay-out!
En ook proficiat met jouw blog!
Fijne zonnige dag!
xxx
C.

miriam zei

Dag melanie

Mooie lo heb je gemaakt.

celia zei

Hoi hoi,wat fijn je te mogen bewonderen op het ScrapTalkchallengesblog, je LO ziet er erg mooi uit!Liefs Celia.

chantal zei

een speciale maar zeer mooie LO.
Veel succes.
Liefs Chantal