About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 26 september 2010

Eindelijk...!!!

Hallo allemaal,

Eindelijk weer eens tijd om mijn blog up te daten :-D De afgelopen weken ben ik zo druk geweest dat ik niet altijd tijd (en zin) had om aan mijn blog te werken. In mijn vakantie heb ik een flink aantal pagina's gescrapt voor in mijn Book of Me en deze wil ik hier met jullie delen. Een aantal pagina's zijn nog niet helemaal af, dus die blijven nog even een verrassing.

Over deze pagina twijfel ik nog of deze onder de A of de C komt. Maar in elk geval:
At the cross - de pagina heb ik gemaakt aan de hand van een liedje van Hillsong United. Het papier is van Tim Holtz en de foto heb ik van internet.


Everyday Life - Op deze pagina heb ik een aantal foto's verwerkt van mezelf als klein kind. Sommige dingen die je hier op de foto's ziet, vind ik nog steeds leuk om te doen (lezen, bellen, vrachtauto rijden). De strookjes moet ik nog invullen en ik ben nog op zoek naar een goed idee om de strookjes erin te laten zitten, maar dat je toch de tekst kunt lezen. Nu vallen ze er namelijk steeds uit (en de 5 ben ik dus al verloren).
 Me @ 21 - Deze pagina heeft geen toelichting nodig vind ik. Laat genoeg zien over mezelf en een gekke bui!
 Onze Kanjer - Mijn zusje verdient ook een plaatsje in mijn Book of Me en omdat ze al zoveel heeft meegemaakt vond ik de titel wel erg toepasselijk bij haar!
 Piet - Deze pagina heb ik gemaakt voor een van mijn beste vrienden samen met zijn gezin. Naar aanleiding van een artikel in het scrapbookmagazine. Het papier is van Cosmo Cricket.
Ik hoop dat jullie het weer leuke pagina's vinden en dat ik snel tijd heb om weer verder te knutselen.

Groetjes, Melanie

0 reacties: