About Me

Mijn foto
Melanie
Ik ben Melanie, 21 jaar oud en woon in Dordrecht. Scrappen doe ik nu ongeveer 2 jaar en ik heb er ontzettend veel lol in. Het grootste deel van mijn dag wordt helaas in beslag genomen door school/huishouden, maar in mijn vrije uurtjes scrap ik graag met mijn mams, zusje of alleen.
Mijn volledige profiel tonen

Volgers

Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 3 augustus 2010

My Favourite Twins!

My Favourite Sweetest Twins!

Mijn favoriete tweeling mocht natuurlijk ook niet ontbreken in mijn Book of Me. Deze pagina is wederom gebaseerd op een voorbeeld uit het scrapbookmagazine. De achtergrond heb ik zelf gemaakt met verschillende kleurtjes Glimmer Mist en daarop heb ik stroken papier van Cosmo Cricket geplakt. Verder heb ik de lay-out versierd met diverse figuren (uiteraard weer gesneden met de Slice).

Ik hoop dat jullie deze twee pagina's vinden. De andere foto's zijn niet helemaal duidelijk geworden. Vanaf donderdag ben ik anderhalve week op vakantie (ja, de scrapspullen gaan gewoon mee naar Texel) en na de vakantie zal ik dan weer updaten.

Hopelijk tot dan!

3 reacties:

Natasja Cats - Verbeek zei

Is dat toevallig naar aanleiding van een layout uit de creatief met foto's?! :D

Melanie zei

Ja dat klopt :-D Foutje het moet CMF zijn in plaats van Scrapbookmagazine. Ik vond het zo geweldig, ik moest er iets mee bedenken!

rg.kappen zei

Super leuk geworden. Maar ja.... met zulke moppies!